Temat: Szukam ebook'ów ...1998 nr 2.
17. Włodarski Z., Matczak A. Wprowadzenie do psychologii. Podręcznik dla nauczycieli. Warszawa 1998.
oraz najwazniejsze dla mnie:
1. Bralczyk Jerzy, "Język na sprzedaż" ; "Język w mediach masowych"
2. Lewicki Andrzej Maria, "Frazeologizmy w sloganach reklamowych"; "Stałość i zmienność związków frazeologicznych"
3. Ignatowicz-Skowronska J., " Związki frazeologiczne w reklamie prasowej" w: Handke K., "Polszczyzna a/i Polsacy u scyłku XX wieku"
4. Kochan Marek, "Slogany w reklamie i polityce"
5. Szczęsna Ewa, "Poetyka reklamy" Źródło: topranking.pl/923/szukam,ebook,ow.php
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pljutuu.keep.pl
|