odleglosc rysowania obiektow

Archiwum
 
olgowy świat

Temat: FOV - czyli pole widzenia...
No nie masz racji, bo przynajmniej w GTA można sobie zwiększyc i zmniejszyc odległośc rysowania obiektów
Źródło: tdu.com.pl/forum/viewtopic.php?t=7706



Temat: Jak GTA IV sprawuje siÄ™ na waszych komputerach ?
...650117120 -memrestrict 681574400 -reflectionquality - jakość odbić na teksturach [0-4] -reflectionresolution - rozdzielczość odbić na teksturach -renderquality - ustaw filtrowanie anizotropowe [0-4] -shadowdensity - ustaw liczbę niezależnych źródeł światła i dynamicznych cieni [0-16] -shadowquality - jakość cieni [0-4] -shadowresolution - rozdzielczość cieni -texturequality - ustaw jakość tekstur [0-2] -viewdistance - odległość rysowania obiektów LOD [0-99] -waterquality - jakość wody [0-4] -waterreflectionquality - jakość odbić na wodzie [0-4] [CZAS] -notimefix - wyłącza poprawkę czasu [?] następna rzecz to VisualIV, najlepiej 1.2 (o ile znajdziesz bo linki powygasały) był dla mnie najlepszym gdy jeszcze miałem pentium D 2.8 contig, niektórym w ogóle nie pomaga (np mi) ale możesz spróbować. jesli to nie pomoże to możesz spróbować...
Źródło: gtapolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1121


Temat: Mafia (plusy i minusy)
...kilka denerwujących buraczków, które jednak w żadnym stopniu nie są w stanie przysłonić geniuszu i mega grywalności tej gry. Wersji na PS2 i Xbox nie znam, ale słyszałem że konwersa wyszła cieniutko. Szkoda. Ale zamierzam obadać wersję na PS2. Plusy: -grafa -audio -klimat -model jazdy -miasto i okolice -misje -wysoki poziom trudności ale bez hardcora -fabuła -długi czas gry -gra na wiele razy Minusy: -słaba odległość rysowania obiektów -błędy przy strzelaniu do postaci w samochodach -czasem błędy z dźwiękiem -inne drobne buraczki A teraz gram sobie w... Mafię :D
Źródło: forum.neogo.pl/index.php?showtopic=538


Temat: Słaba wydajność ogólna komputera
...marketingowym. Karta ma 128bitową szynę pamięci - widać to doskonale w logu z Everesta Wydaje mi się że w twoim wypadku problemem jest karta graficzna. Jest to najsłabsza z kart ati, oparta na radeonie x300, który z kolei jest pochodną stareńkiego radena 9550. Więc wydajnośc jest adekwatna do karty graficznej Karta ma porównywalną wydajność z Radeonem 9600 Pro. W 2005 roku nie była to może perełka ale przecież nie ustawiłem High detali, odległośc rysowania obiektów dałem w połowie paska a nie na max. Pozatym napisałem że ustawiałem wszystkie opcje na low! Rozdzielczość 800x600,
Źródło: forum.tweaks.pl/index.php?showtopic=9381


Temat: Problem z GrafikÄ… ;/
...pamięci -percentvidmem - procent pamięci karty graficznej dostępnej dla GTA -reserve - rezerwuje potrzebną ilość pamięci dla innych aplikacji [?] [USTAWIENIA JAKOŚCI] -detailquality - Ustaw odległość rysowania detali [śmietników, płotów itp.] [0-99] -renderquality - Ustaw filtrowanie anizotropowe [0-4] -shadowdensity - Ustaw liczbę niezależnych źródeł światła [0-16] -texturequality - Ustaw jakość tekstur [0-2] -viewdistance - Odległość rysowania obiektów LOD [0-99] [CZAS] -notimefix - Wyłącz poprawkę czasu (?) + 2 nowe z "paczami" -uninstallcontent - usuwa zawartość GFWL w GTA (uninstall GFWL GTA in-game content) -unmanaged - aplikacja kieruje zasobami (use application managed resources) lub jeśli znasz dobrze angielski [Global] -disableimposters - turn of the imposter rendering for vehicles [AUDIO] -fullspecaudio - force high-end CPU audio footprint...
Źródło: gtapolska.pl/forum/viewtopic.php?t=2487


Temat: Słaba Wydajność Komputera W Grach
...mi 896Mb. W załączniku i w linku zamieszczam raport z Everesta, który dużo więcej powie o moim komputerze niż ja tutaj zdołam napisać: (dlatego w linku ponieważ nie jestem pewien czy załącznik się załadował) RAPORT Mam pewien problem z GTA San Andreas. Otóż uważam, że gra powinna działać na moim sprzęcie bardzo dobrze natomiast tak nie jest. Na otwartej przestrzeni gra widocznie zwalnia. Moje ustawienia to: rozdzielczość 1024x768, odległość rysowania obiektów w połowie paska, brak AA, wyłączony Frame limiter, jakość efektów na medium. W internecie przeczytałem, że gra działała lepiej na słabszych kompach z wyższymi ustawieniami grafiki. Zauważyłem także, że pomimo zmieniania rozdzielczości i odległości rysowania obiektów gra chodziła tak samo. W NFS Undergroun I jest podobny problem a mianowicie przy maksymalnych ustawieniach gra również się...
Źródło: forum.purepc.pl/index.php?showtopic=256577


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jutuu.keep.pl
  •  
    Copyright © 2006 MySite. Designed by Web Page Templates