zwrot wadliwego towaru

Archiwum
 
olgowy świat

Temat: Sprawdzajcie używki przed zakupem bo co tanie to drogie!
...nawet niektórzy dystrybutorzy sprzętu popularnego żyją ze sprzedawania osobom początkujacym, które nie są w stanie na pierwszy rzut oka ocenić czy kupiły produkt pełnowartościowy czy też nie (nie wiedzą jak ustawić montaż paralaktyczny na Polarną czy też skolimować teleskop, który szczególnie w trakcie wysyłki na 100% musiał się rozkolimować o ile nie jest to Maksutov lub refraktor). Zanim się zorientują to już jest za późno na zwrot wadliwego towaru do sprzedawcy. Miałem do czynienia z początkującymi, którzy obserwowali grubo rozkolimowanymi teleskopami twierdząc, że dają one świetne obrazy bo nie mięli porównania do obrazów dawanych przez prawidłowo skolimowany teleskop Nie wspomnę też o zakupach na Allegro, które w przypadku teleskopów są raczej wyrzucaniem pieniążków w błoto. Pozdrawiam, Dominik
Źródło: astromaniak.pl/viewtopic.php?t=2389



Temat: Uwaga na niebezpieczne kubki w sklepach!
...Sanitarny. Jeśli masz taki kubek, lepiej go wyrzuć! http://files.gadu-gadu.pl/dbeea2cad0dcc2b02a5657c9e0635336ad3a1136.jpg W kubkach, które trafiły do Polski w czasie kontroli znaleziono szkodliwe metale ciężkie: ołów i kadm. - W czasie kontroli ustalono, że kubki zostały już sprzedane klientom. Ostrzegamy, że nie należy ich używać do picia płynów, ani spożywania innego rodzaju żywności. A supermarket powinien przyjąć zwrot wadliwego towaru - ostrzega Jolanta Gill z Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Puławach. Kubki z napisem "Capucino" mają pojemność 220 ml, są pakowane po 6 sztuk. Sprowadziła je firma z Pleszewa w Wielkopolsce, trafiły do kilku wielkich sieci hipermarketów. Cena takiego zestawu to 7 zł. GIS radzi, aby każdy kto zakupił taki zestaw kubków, oddać go do sklepu lub wyrzucić. autor: RM źródło: rp.pl,...
Źródło: nedds.pl/index.php?showtopic=463802


Temat: Electro World
Zakupiłem kierownicę do kompa w tym dziadowskim sklepie... Ani 5sek nie działała poprawnie (co akurat nie musi być winą sklepu, tylko producenta), więc zgłosiłem reklamację, bo oczywiście na zwrot wadliwego towaru się nie zgadzają, na wymianę też!! Po 1,5mies pofatygowałem się do sklepu (Łódź, Manufaktura), bo oczywiście nikt nie raczył się ze mną skontaktować przez ten czas. Okazało się, ze zwlekali ponad 20 dni, zanim przekazali reklamację do producenta, tego dnia było po 17:00, więc dowiedziałem się, że nie mogą nic już się dowiedzieć, jak moja sprawa aktualnie u producenta wygląda i obiecali zadzwonić...
Źródło: okazje.info.pl/forum/viewtopic.php?t=682


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jutuu.keep.pl
  •  
    Copyright 2006 MySite. Designed by Web Page Templates